Tréninkové plány
|
Tréninkový deník
|
Cviky
|
Nutriční tabulky
|
Články
|
Kalkulačky
|
Poradna
|
Fitness slovník
NA ÚVOD | AMINOKYSELINY | BCAA - 500 kapslí
BCAA - 500 kapslí

BCAA - 500 kapslí, na ochranu svalové hmoty

 500 kapslí 820 Kč 720
| skladem

BCAA je směs nejdůležitějších, základních aminokyselin VALIN, LEUCIN, ISOLEUCIN, které lidské tělo potřebuje k efektivnímu svalovému růstu. Tyto tři vyjmenované aminokyseliny tělo spotřebovává 5x rychleji při posilovacím tréninku! Z pevné stravy není možné v požadované míře tyto aminokyseliny doplnit, a tak při vyčerpání silovým tréninkem dochází k únavě organizmu a k brzděné regeneraci, která může vést až k zastavení svalového růstu a následné stagnaci.

Účinky BCAA na svalový růst

V prvních 40 minutách vašeho cvičení bude tělo pro svalovou práci používat jako zdroj energie svalový glykogen. Po jeho vyčerpání začne sval spalovat aminokyseliny uložené ve svalové tkáni, které tvoří objem svalu. Užíváním BCAA díky jeho účinkům, které zabraňují odbourávání svalové hmoty nedojde k omezení svalového růstu.

  • Předchází únavě a vyčerpání svalů.
  • Zkracuje dobu regenerace po fyzické námaze.
  • Zajistí správný poměr aminokyselin.

Pokud přemýšlíte o tom, že by jste do svého jídelníčku zařadili nějaké aminokyseliny, měli by to být především BCAA. Jestliže chcete dále investovat do své výživy, jsou tu k dispozici další důležité aminokyseliny: GLUTAMIN a NO produkt ARGININ.

Dávkování BCAA

První dávku BCAA lze přijmout již ráno na lačno. Užívejte 2 - 4 kapsle hned po fyzickém výkonu pro urychlení regenerace a pro podporu svalového růstu. Také lze přijmout 2 - 4 kapsle 30 minut před výkonem pro ochranu svalové hmoty. V netréninkový den užívejte po jídle 2 x 2 - 4 kapsle v odstupu několika hodin.

Tento produkt lze také zakoupit v těchto variantách:
BCAA - 300 kapslí
BCAA 4:1:1 DRINK - 300 g

Nutriční hodnoty - 1 kapsle 500 mg
Složka Množství
L-leucin 180 mg
L-valin 110 mg
L-izoleucin 100 mg
Želatinová kapsle

 

Copyright © 2008 - 2017 | JÁGR - SPORT ®